W zdrowym ciele zdrowy Duch!

 


W zdrowym ciele zdrowy duch. Jak to czujesz, gdy to czytasz?

Zamknij oczy, zrób kilka oddechów, wycisz się i poczekaj na informację. Twoje ciało powie Ci jak się czujesz. Właśnie teraz! Jeżeli jeszcze nie możesz wyciszyć się na tyle żeby poczuć pustkę przez chociaż chwilę to wiedz, że wszystko przed Tobą. Ja też tak miałam. Gdy tylko chciałam przestać myśleć to zaraz napływało do mnie „stado” różnych informacji. Zaczęłam to obserwować. Co takiego przychodzi mi do głowy i zaraz powstawało pytanie, czemu to właśnie przychodzi do mnie? Po co? Dlaczego?

To był początek wyciszania się, wyłączania umysłu i bycia tu i teraz. Nie było łatwo od początku ale nie poddawałam się. Kolejne próby spędzenia ze sobą kilka chociaż chwil w trakcie wyciszenia umysłu i uspokojenia myśli powodowało u mnie zadowolenie. Miałam nad tym jakąś kontrolę. A to właśnie o to chodzi żeby zarządzać i kontrolować  wszystkie myśli dochodzące i wychodzące. Mogę wręcz porównać te myśli, które wciąż „bombardowały” mój umysł do totalnego chaosu. Gdy tylko zamykałam oczy to widziałam czarne obszary pojawiających się pól, które zmieniały swoje kształty i płynęły gdzieś w otchłań. Gdy tylko jeden znikał drugi zaraz się pojawiał. Teraz wiem, że to był totalny mętlik w głowie i brak panowania i kontroli nad moimi myślami.

Dzisiaj mogę powiedzieć, że mam czysty umysł, wolny od dziwnych, lękowych scenariuszy. Nie dopuszczam już do tego aby tak się czuć jak kiedyś. Aby dojść do takiego wniosku należało włożyć ogrom pracy w swój rozwój mentalny, fizyczny, energetyczny i duchowy. Stosowałam się do wskazówek osób, które stanęły na mojej drodze. Słuchałam swojej intuicji i dobierałam takie techniki medytacyjne i warsztatowe, które pozwalały mi na krok po kroku stawać się opanowaną osobą. Osobą, która zwraca świadomie uwagę na jakość i czystość swoich myśli.

Na kanale YouTube jest mnóstwo propozycji technik relaksujących, medytacyjnych i warsztatowych. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce sekwencje słów „muzyka relaksująca”, a następnie położyć się w wygodnej pozycji lub być na siedząco, jak kto woli, założyć słuchawki, zamknąć oczy i pozwolić sobie na prowadzenie. Można też położyć sobie kocyk bo jest też takie „ryzyko”, że gdy tylko wprowadzisz się w stan totalnego relaksu to Twoje ciało od razu Ci podziękuje za to co robisz i najzwyczajniej "zanurzy się" w spokojny sen. Wystarczy na początku kilka minut takiego relaksu ale jednak proponuję Ci robić to systematycznie. Efekty będą zaskakujące. Twoje ciało będzie wdzięczne i zobaczysz widoczne efekty poprawy nastroju każdego dnia następującego po dawce relaksu. Możesz też słuchać muzyki relaksującej podczas kąpieli. Ważne jest aby zadbać o chwilę relaksu dla siebie. Podczas kąpieli z muzyką dobrze jest zadbać o efekty specjalne. Tymi efektami mogą być np. zapalone świeczki, olejki zapachowe czy kadzidełka zapachowe. Zwracam tutaj też uwagę aby otaczać się naturalnymi produktami i najwyższej jakości. Bo to jest tak, gdy jest się bliżej natury to ciało młodnieje i jest zdrowsze na każdej wielowymiarowej płaszczyźnie. Życie w zgodzie ze sobą i w prawdzie, pozwala Istocie na wyjście z mentalnego i fizycznego chaosu, a w zamian, istnienie w tu i teraz, przeradza się w harmonię i balans. To jest właśnie rozwój i wzrost Istoty.

Ale wracając jeszcze do tematu słuchania muzyki relaksującej, to dobrze jest poczytać i zdobyć wiedzę na temat różnych metod i form medytacyjnych. Jest wielu prekursorów tego typu zagadnienia więc ja zostawiam Tobie wybór. Słuchaj swojej intuicji, a ona Ci przyśle informację i właściwie pokieruje Tobą. Informacja ta może być w postaci filmu, słów napisanych gdzieś na ścianie budynku, obok którego będziesz przechodzić albo wpadnie Ci do ręki jakaś propozycja książki lub możesz spotkać jakąś przypadkową osobę na swojej drodze (chociaż nic nie jest przypadkowe), która Ci o tym powie. Możesz też właśnie teraz w tym tekście to odkryć!  

Życzę Ci wspaniałych doświadczeń i mnóstwo relaksu w swoim życiu.

Pozdrawiam,

Aneta Krężelewska

PS 

Zapraszam serdecznie do przeczytania innych ciekawych postów dotyczących kreacji świadomego, zdrowego i szczęśliwego życia. Przy dokonywaniu wyboru tematu, kieruj się głosem serca/duszy/intuicji. Na moim blogu, pn.: "Kreacja świadomego życia" rekomenduję następujące tematy:

-O mnie tutaj
-Kochaj życie tutaj
-Radość życia tutaj
-Czym jest Muzyka tutaj
-Energetyczne SPA tutaj
-Odważ się być sobą! tutaj
-Jak być uważnym w życiu? tutaj
-Bądź kreatorem swoich idei tutaj
-To jest najlepszy czas na zmiany! tutaj
-W zdrowym ciele zdrowy Duch tutaj
-Inżynieria środowiska = Eko Zdrowie! tutaj
-Ciepły i miły komfort życia z Magnezem tutaj
-Apiterapia jako naturalna metoda uzdrawiania tutaj
-Idziemy w stronę Naturalnego Prawa Natury! tutaj
-Królewskie zdrowie - inhalacja z mgiełki cytrynowej! tutaj
-Kreatywny ogród ziołowy dla zdrowia, pracy i relaksu tutaj
-I Etap Transformacji ciała i Mocy zdrowia tutaj
-II Etap Transformacji ciała i Mocy zdrowia tutaj
-Jak usunąć kamienie ze swojej drogi do rozwoju tutaj

-Prosty przepis na poprawę zdrowia tutaj
-Poznaj cudowny eliksir zdrowia - olejek oregano! tutaj
-Zioło, które odmienia los na lepsze - ostrożeń warzywny! tutaj
-Mój ulubiony i sprawdzony przepis na zakwas buraczany! tutaj
-Jak najszybciej wyciszyć i wzmocnić system nerwowy Magnezem? tutaj
-Przepis na maskę przeciw wypadaniu włosów i na wzmocnienie włosów tutaj
-Sauna Ganbanyoku - holistyczna i wielowymiarowa odnowa biologiczna organizmu tutaj

-About me tutaj
-Energetic SPA tutaj
-
The joy of living! tutaj
-A healthy body makes a healthy spirit! tutaj
-Warm and pleasant living comfort with Magnesium tutaj

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odważ się być Sobą!

Bądź kreatorem swoich idei!

To jest najlepszy czas na zmiany!