O mnie

 



Mam na imię Aneta👱

Czytając od końca moje imię wyjdzie Atena. Brzmi grecko. Coś w tym jest?!

Znaczenie imion ma ogromne przesłanie dla jego posiadacza ale nie tylko to. Istotną rolę w życiu, a raczej bym powiedziała, że na pewnym etapie rozwoju i poznawania sensu swojego życia, jest data urodzenia. Zarówno cała data jak i dzień, miesiąc i rok w dacie urodzenia  mają osobne znaczenia, które układają się w jedną całość. Jest to potężna wiedza wywodząca się z Numerologii.

Obok daty urodzenia jest też godzina i miejsce urodzenia. To kolejny obszar interesującego zagadnienia, który wpływa na opis i horoskop urodzeniowy, gdyż w tym momencie, w tej chwili narodzin, na nieboskłonie pojawia się pewna, dość istotna konfiguracja Planet, która nakreśla i wytycza drogę powołania życiowego dla nowo narodzonej Istoty. To kolejny obszar wielkiej wiedzy pochodzącej z Astrologii. Każda litera, każda cyfra ma swoją wibrację, częstotliwość. Jest tak dużo wiedzy obecnie dostępnej na te wszystkie tematy, że może zabraknąć życia w jednym wcieleniu aby to ogarnąć swoim umysłem.

Tylko po co? Po co aż tak głęboko wchodzić w te obszary? Wystarczy zaczerpnąć choć kawałek wiedzy z tego „tortu” i cieszyć się tym ale według mnie trzeba iść dalej. Poznawać kolejne rzeczy, które stanowią i tak i tak jedną całość.

Gdy tylko zaczniemy wchodzić na drogę poznawania siebie, drogę rozwoju, kreacji, to już jest ruch na Przestrzeni, a Ona (Przestrzeń) będzie Nas prowadzić. Trzeba tylko jej zaufać i być uważnym w swoim życiu na ścieżce Kreacji Świadomego Życia. Moja droga świadomego rozwoju rozpoczęła się w 2015 roku, gdy zaczęłam być uważna na to co przychodziło do mnie. Tą uważnością było słuchanie swojej intuicji.

Pierwszym, bardzo ważnym elementem poznawania nowej rzeczywistości, było zagadnienie synchronizacji kwantowej. Ale o tym napiszę kiedy indziej. Ponadto takie zagadnienia jak: świadome śnienie, energetyka i aura człowieka, czakry, meridiany, świadomość, Wyższe Ja, inne wymiary, różne rasy ludzkie i cywilizacje, portale, kreacja, wibracje, transerfing rzeczywistości, to tylko kilka obszarów na mojej drodze do kreacji świadomego życia. Cały czas jestem w drodze. W drodze do rozwoju duchowego, fizycznego, mentalnego, emocjonalnego, energetycznego. 

Moje ciało młodnieje i pięknieje. Zegar biologiczny zaczął się cofać. Wprowadziłam nowe trendy żywieniowe, relaksacyjne, społecznościowe ale o tym będę się dzielić w postach na moim blogu. W tym miejscu tylko wspomnę, że myślałam od co najmniej dwóch lat żeby dzielić się wiedzą, doświadczeniami i przeżyciami na blogu z innymi osobami, które chcą zmiany w swoim życiu. Wiem, że to czego ja się dowiedziałam, przetestowałam na sobie i wprowadziłam w życie spowodowało ogromne zmiany na lepsze. A przecież tego właśnie chcemy aby polepszać sobie komfort życia i lepiej się czuć oraz młodo i zdrowo wyglądać. W marcu 2021 roku rozpoczęłam moją przygodę z dzieleniem się wiedzą. Bardzo się cieszę, że ten czas nadszedł, bo to jest kolejny etap dla mojej kreatywnej Istoty. 

Wiem, że to tylko wstęp do dzielenia się wiedzą w takiej formie. Kolejne przejawy mojej aktywności wyjdą naturalnie i zgodnie z osobistym planem na życie - kreatywnie i świadomie.

Zapraszam Cię serdecznie do czytania, refleksji, praktykowania i dzielenia się swoimi spostrzeżeniami. Doceniam to, że tu jesteś. Pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałej przygody w kreowaniu świadomego życia.

Pozdrawiam,

Aneta Krężelewska

PS 

Zapraszam serdecznie do przeczytania innych ciekawych postów dotyczących kreacji świadomego, zdrowego i szczęśliwego życia. Przy dokonywaniu wyboru tematu, kieruj się głosem serca/Duszy/intuicji. Na moim blogu, pn.: "Kreacja świadomego życia" rekomenduję następujące tematy:

-O mnie tutaj
-Kochaj życie tutaj
-Radość życia tutaj
-Czym jest Muzyka tutaj
-Energetyczne SPA tutaj
-Odważ się być sobą! tutaj
-Jak być uważnym w życiu? tutaj
-Bądź kreatorem swoich idei tutaj
-To jest najlepszy czas na zmiany! tutaj
-W zdrowym ciele zdrowy Duch tutaj
-Inżynieria środowiska = Eko Zdrowie! tutaj
-Ciepły i miły komfort życia z Magnezem tutaj
-Apiterapia jako naturalna metoda uzdrawiania tutaj
-Idziemy w stronę Naturalnego Prawa Natury! tutaj
-Królewskie zdrowie - inhalacja z mgiełki cytrynowej! tutaj
-Kreatywny ogród ziołowy dla zdrowia, pracy i relaksu tutaj
-I Etap Transformacji ciała i Mocy zdrowia tutaj
-II Etap Transformacji ciała i Mocy zdrowia tutaj
-Jak usunąć kamienie ze swojej drogi do rozwoju tutaj

-Prosty przepis na poprawę zdrowia tutaj
-Poznaj cudowny eliksir zdrowia - olejek oregano! tutaj
-Zioło, które odmienia los na lepsze - ostrożeń warzywny! tutaj
-Mój ulubiony i sprawdzony przepis na zakwas buraczany! tutaj
-Jak najszybciej wyciszyć i wzmocnić system nerwowy Magnezem? tutaj
-Przepis na maskę przeciw wypadaniu włosów i na wzmocnienie włosów tutaj
-Sauna Ganbanyoku - holistyczna i wielowymiarowa odnowa biologiczna organizmu tutaj

-About me tutaj
-Energetic SPA tutaj
-
The joy of living! tutaj
-A healthy body makes a healthy spirit! tutaj
-Warm and pleasant living comfort with Magnesium tutaj

Komentarze

  1. ❤️ Dziękuję Ci za ten blog 🕊️ wiem, że to będzie piękna droga ❤️🪐❤️🪐

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Odważ się być Sobą!

Bądź kreatorem swoich idei!

To jest najlepszy czas na zmiany!