Inżynieria środowiska = Eko Zdrowie


Z wykształcenia jestem inżynierem inżynierii środowiska. Dzisiaj już wiem, dlaczego tak mnie życie pokierowało abym poszła na taki właśnie kierunek studiów, który okazał się ogromną i ważną sprawą oraz tematem w moim życiu w aspekcie wielowymiarowym. 

To jest cudowna sprawa, gdy przychodzi nam zrozumienie swojego powołania życiowego. Przynajmniej na tą chwilę widzę sens tego co mnie do tej pory spotkało w życiu i wiem, że jestem wędrowcem na drodze swojego ciągłego rozwoju. Wszystko się jakby połączyło w jedną spójną całość. W dalszej części napiszę o tym więcej i wyjaśnię temat ale na chwilę wrócę do początku mojego życia. 

Od dziecka interesowałam się przyrodą, uwielbiałam przebywać godzinami na łonie natury. Obserwowałam wszystko co mnie otaczało: to co żyło, rozkwitało, fruwało, biegało, ćwierkało, pełzało, skakało, szumiało, rosło, pachniało, falowało, płynęło, świeciło, pluskało, szeleściło, błyszczało, grzmiało i błyskało się. 

Jest tak dużo bodźców obok nas, które pozytywnie wpływają na nasz rozwój, że wystarczy tylko to dostrzec. Jedynie co należy zrobić to wyjść na łono natury, wyciszyć swoje myśli i stać się uważnym obserwatorem. O tym jak wykształcić umiejętność bycia uważnym w życiu, napisałam posta na moim blogu pt.: "Jak być uważnym w życiu". Zapraszam tutaj 

Od najmłodszych lat miałam taką możliwość korzystania i cieszenia się darami Matki Natury, gdyż  moi Rodzice bardzo często zabierali mnie na spacery do parku, lasu, na wieś, nad rzekę, nad jezioro, nad morze i w różne inne piękne miejsca. Uwrażliwiali mnie na piękno natury od pierwszych dni istnienia, za co gorąco IM w tym miejscu dziękuję. Mam wiele zdjęć z tamtych dni i bardzo lubię je z sentymentem oglądać bo widzę radość, uśmiech i błysk w oku małego dziecka. 

Zainteresowanie naturą przerodziło się w uzyskanie wykształcenia inżynierskiego na kierunku inżynieria środowiska, na najlepszej i jedynej technicznej uczelni wyższej w moim regionie. Moja edukacja szkolna pozwoliła mi na odkrycie swoich zainteresowań przedmiotami, tj. matematyka, fizyka, biologia, chemia co zdecydowanie korzystnie wpłynęło na podjęcie kolejnego edukacyjnego kroku w moim rozwoju i umożliwiło mi ukończenie studiów inżynierskich, o specjalności.: "Zaopatrzenie w wodę i unieszkodliwianie ścieków i odpadów". Reasumując, jest to specjalność, która otwiera drzwi do różnych przedsięwzięć mających na celu poprawę jakości stanu środowiska na Naszej Ziemi.

To jest wspaniały kierunek zawodowy rozwijający człowieka w zakresie zdobywania wiedzy technicznej, inżynierskiej, środowiskowej, projektowej, instalacyjnej, organizacyjnej. Ten kierunek rozwija i przygotowuje człowieka do wykonywania zawodu na wielu płaszczyznach. Ja sama mogę powiedzieć na swoim przykładzie, że ten kierunek pozwolił mi na zdobycie bardzo ciekawego i bogatego doświadczenia zawodowego oraz wykorzystanie swoich wszechstronnych umiejętności. Ale nie na tym chcę się teraz skupiać. Jedynie co mogę jeszcze dodać, to moim mottem życiowym i zawodowym jest wzięcie pełnej odpowiedzialności za realizację swojego życia w aspekcie rozwoju osobistego, poszerzania wiedzy na polu wielowymiarowym, kreowaniu rzeczywistości i wzrastania. 

Jak wiadomo, inżynieria środowiska generalnie służy i działa na rzecz środowiska naturalnego. Wszystkie działania zmierzające do polepszenia jakości środowiska są bezcenne. Jakość naszego życia zależy od nas samych. Wyobraźmy sobie, że każdy człowiek i jego organizm jest mikro środowiskiem, a cała ludzkość żyjąca jest makro środowiskiem na naszej Planecie Ziemia. 

Każdy człowiek, który zda sobie sprawę z tego, że to co robi ze swoim zdrowiem/organizmem ma ogromny wpływ na całą ludzką cywilizację i gdy, wprowadziłby tu i teraz zmiany na lepsze do swojego dotychczasowego stylu życia, to w bardzo szybkim tempie Świat odmieniłby się w czystą i ekologiczną przestrzeń życiową. 

Zastanówmy się teraz nad takimi kwestiami:

Czym są ścieki w środowisku?  To wiemy. Nie muszę tu o tym pisać. 

Czym są "ścieki" w ludzkim organizmie? 

Przypominam, że napisałam przed chwilą o tym, że każdy człowiek w ekosystemie jest mikro środowiskiem. "Ściekiem" w organizmie jest wszystko to co jest nienaturalne. Naturalne jedzenie to takie, które ma energię życia i jest czyste. Na swoim blogu dużo piszę o zdrowym odżywianiu i oczyszczaniu organizmu z niechcianych lokatorów - pasożytów, grzybów, toksyn. 

Czym są odpady w środowisku? To wiemy.

Czym są "odpady" w ludzkim organizmie? To są toksyny, złogi, śluz, odchody pasożytów i ludzkie.

Wiem, że to co piszę jest nieprzyjemne dla umysłu ale niestety tak wygląda nasz ludzki organizm w środku, gdy nie żyjemy w zgodzie z prawami natury. 

Czym jest woda w środowisku? To wiemy. Woda stanowi 75% powierzchni Ziemi.

Czym jest woda w organizmie ludzkim? Woda jest życiem. Jesteśmy żywą wodą, ponieważ w naszym organizmie jest 75% zawartości wody!

Czy teraz już widzisz zależności pomiędzy NAMI, a Środowiskiem Naturalnym?

Czy widzisz zależności pomiędzy kierunkiem Inżynieria Środowiska, a Eko Zdrowiem?

My jesteśmy Środowiskiem. To od nas zależy nasze Eko Zdrowie i cały Ekosystem. To jest takie proste aby to zrozumieć tylko czasami jest trudno wykonać ten pierwszy krok ku zmianie na lepsze. 

Wierzę w dobrą zmianę i w lepsze ekologiczne jutro. Gdyby było inaczej nie byłoby tego tekstu.

Skończyłam cudowny kierunek inżynierski, który połączył mnie z moją pasją i zainteresowaniami. To jest piękny czas na wprowadzenie zmian do swojego stylu życia. Jeśli potrzebujesz dla siebie odmiany na lepsze, to jest najwłaściwszy do tego czas. Zajmij się swoim zdrowiem, a Twój wewnętrzny Świat stanie się piękną czystą Naturą, która będzie świecić przykładem zdrowia, radości i młodości. 

Zapewniam, że wówczas Twój Zegar Biologiczny zacznie się cofać. Staniesz się młodszy/a, odzyskasz siły witalne, energię do działania i pobudzisz swoją kreatywną część Siebie, która jest uśpiona przez zanieczyszczenie i zatoksycznienie. Ja to wiem z autopsji. Wprowadziłam zmiany do mojego stylu odżywiania, życia, funkcjonowania i widzę wspaniałe efekty. Poszerzyłam wiedzę w tym zakresie i stale się uczę. Naturoterapia jest i będzie ze mną już zawsze. Wszystko co do tej pory dobrego zrobiłam dla siebie wpłynęło pozytywnie na moje wewnętrzne i zewnętrzne środowisko i doprowadziło mnie do tego momentu w życiu. Wiedzę, którą zdobyłam na ten temat, przekazuję dalej bo na tym polega właśnie rozwój osobisty i rozwój cywilizacji. Nie można zatrzymywać wiedzy o czymś co nam służy i przynosi korzyści.

Mówi się, że po owocach można poznać efekty swoich działań. Moje owoce rosną obficie z roku na rok w moim pięknym sadzie, którego sama sobie tworzę zgodnie z Prawami Natury. Wszystkim osobom tego samego życzę!

Jest wiele dobrych porad służących zdrowiu i jeśli tylko zadeklarujesz zmianę w swoim życiu na lepsze to otworzą się przed Tobą nowe drzwi do tego działania. Wszechświat będzie Ci sprzyjał, dopingował i podsyłał dobre inspiracje w postaci książki, poradnika, filmu, inspirującej osoby lub bloga pt.: "Kreacja Świadomego Życia", albo innych wskazówek, które właśnie do Ciebie przemówią. Trzeba być tylko uważnym i gotowym na dobre zmiany. Zachęcam do zapoznania się z artykułami na temat zdrowia na moim blogu. Może coś Cię zainspiruje?!

Podsumowując, w nawiązaniu do wstępu mojej wypowiedzi, chcę w tym momencie podkreślić fakt jak moje wykształcenie zawodowe ma bezpośrednie przełożenie na to czym się pasjonuję. Jest to ze sobą ściśle powiązane. W tytule mieści się cały obraz przekazu, nic dodać nic ująć:

Inżynieria Środowiska = Eko Zdrowie 

Pozdrawiam serdecznie i życzę wspaniałego i ekologicznego życia!

Pozdrawiam,
Aneta Krężelewska

PS 

Zapraszam Cię serdecznie do przeczytania innych ciekawych postów dotyczących kreacji świadomego, zdrowego i szczęśliwego życia. Przy dokonywaniu wyboru tematu, kieruj się głosem serca/duszy/intuicji. Na moim blogu, pn.: "Kreacja świadomego życia" rekomenduję następujące tematy:

-O mnie tutaj
-Kochaj życie tutaj
-Radość życia tutaj
-Czym jest Muzyka tutaj
-Energetyczne SPA tutaj
-Odważ się być sobą! tutaj
-Jak być uważnym w życiu? tutaj
-Bądź kreatorem swoich idei tutaj
-To jest najlepszy czas na zmiany! tutaj
-W zdrowym ciele zdrowy Duch tutaj
-Inżynieria środowiska = Eko Zdrowie! tutaj
-Ciepły i miły komfort życia z Magnezem tutaj
-Apiterapia jako naturalna metoda uzdrawiania tutaj
-Idziemy w stronę Naturalnego Prawa Natury! tutaj
-Królewskie zdrowie - inhalacja z mgiełki cytrynowej! tutaj
-Kreatywny ogród ziołowy dla zdrowia, pracy i relaksu tutaj
-I Etap Transformacji ciała i Mocy zdrowia tutaj
-II Etap Transformacji ciała i Mocy zdrowia tutaj
-Jak usunąć kamienie ze swojej drogi do rozwoju tutaj

-Prosty przepis na poprawę zdrowia tutaj
-Poznaj cudowny eliksir zdrowia - olejek oregano! tutaj
-Zioło, które odmienia los na lepsze - ostrożeń warzywny! tutaj
-Mój ulubiony i sprawdzony przepis na zakwas buraczany! tutaj
-Jak najszybciej wyciszyć i wzmocnić system nerwowy Magnezem? tutaj
-Przepis na maskę przeciw wypadaniu włosów i na wzmocnienie włosów tutaj
-Sauna Ganbanyoku - holistyczna i wielowymiarowa odnowa biologiczna organizmu tutaj

-About me tutaj
-Energetic SPA tutaj
-
The joy of living! tutaj
-A healthy body makes a healthy spirit! tutaj
-Warm and pleasant living comfort with Magnesium tutaj

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Odważ się być Sobą!

Bądź kreatorem swoich idei!

To jest najlepszy czas na zmiany!